مدیر مرکز رشد

 مهندس سید محمد هادی خالقی/ کارشناسی ارشد مدیریت MBA
     پست الکترونیکsmh.khaleghi@qums.ac.ir    
شماره تماس: 33364519   داخلی 2620
مشاهده cv
 
شرح وظایف
·          اداره کلیه امور مرکز رشد بر طبق اساسنامه و مصوبه‌های هیات امنا
·          تهیه و تنظیم بودجه سالانه و ارائه به شورای مرکز رشد
·          نظارت برفعالیت واحدهای فناوری مستقر در مرکز رشد برای حصول اطمینان از انطباق فعالیت‌ها با اهداف پیش‌بینی شده
·          ایجاد زمینه‌های لازم برای ارتقا و توسعه واحدهای فناوری
·          برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم در تامین بودجه و تقویت بنیه مالی و جذب امکانات برای مرکز رشد
·          عقد قرارداد به نمایندگی از مرکز رشد با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی
·          ارائه گزارش عملکرد سالیانه مرکز رشد به شورای مرکز رشد


 
معاون مرکز رشد

     دکتر مهدی سهمانی / دکترای بیوشیمی بالینی
     پست الکترونیک:
m.sahmani@qums.ac.ir
شماره تماس: 33364518   داخلی 2620

مشاهده cv

 
شرح وظایف
·     برنامه­ریزی و توجیه افراد به منظور جذب و پذیرش آنها در قالب واحدها (ارائه کاربرگ­ها و پرسش­نامه­های مربوط،جمع­آوری و ارائه آنها به شورا، انعکاس پذیرش و یا عدم پذیرش به متقاضی) با هماهنگی مقام بالاتر­ و در چارچوب ضوابط و مقررات
·         انجام امور مربوط به حضور و غیاب و تهیه کارکرد واحدها
·         برنامه­ریزی و هماهنگی به منظور برگزاری نشست­های شورای مرکز و تهیه و تنظیم صورتجلسات مربوط
·         پیگیری مصوبات اجرایی شورا و انعکاس تصمیمات در خصوص واحدها (اخطار، تشویق، تخصیص اعتبار ومانندآن) در چارچوب ضوابط و مقررات
·         هماهنگی برای انجام امور مربوط به شبکه، اینترنت و اطلاع رسانی
·         امور بررسی و معرفی نیروهای واحدها
·         هماهنگی و پیگیری مکاتبات و فعالیت‌های مرکز با داخل و خارج دانشگاه و واحدهای مستقر
·         تهیه و تدوین­ فعالیت­های انجام شده و مشکلات
·         انجام امور مربوط به مصاحبه، ارزیابی و نظارت بر واحدها و تکمیل کاربرگ‌های مربوط
·         انعکاس ­تمامی‌موارد بالا به رئیس مرکز، براساس چارچوب وظایف و یا امور محوله
·         انجام سایر اموری که در چارچوب وظایف محول می­گردد


 عامل مالی مرکز رشد

     محمد علی مهدی خانی / کارشناسی حسابداری 
پست الکترونیک:                           
     شماره تماس: 33364516    داخلی 2620
     
شرح وظایف
·         امضا و ثبت تمامی قراردادهای مرکز
·         صدور سند کامپیوتری کلیه اسناد مالی و اعتباری مرکز و امضای آن
·         تحویل گرفتن تضمینات (سفته و چک و سایر اسناد) از واحدهای مستقر
·         دریافت تنخواه مرکز و انجام امور مربوط به حساب مرکز، تهیه گزارشات مالی(درآمدها و هزینه‌ها) وتراز مالی مرکز
·         گرفتن دسته چک و مهر مالی مرکز و صدور کلیه چک‌های مرکز
·         دریافت فیش و چک‌های بازپرداخت بدهی و تسویه حساب واحدها
·         انجام کلیه امور مربوط به بازپس­گیری بدهی واحدها و به اجرا گذاشتن تضمینات در موارد و مواقع ضروری
·         انجام­کلیه امورمالی­که براساس چارچوب ضوابط و دستورمافوق محول می­گردد


 
کارشناس مرکز رشد

    الهه قدمی 
     پست الکترونیک: bmti@qums.ac.ir
     شماره تماس: 33364517   داخلی 2620



 
شرح وظایف
·        
تحویل کاربرگ پذیرش مقدماتی به متقاضی
·         دریافت تقاضای ورود به مرکز رشد توسط متقاضیان
·         درخواست ارائه مدارک تکمیلی از متقاضی
·         ارسال کاربرگ مقدماتی تکمیل شده و مدارک مرتبط با آن برای مشاوران
·         دریافت نظریه مشاوران در مورد طرح
·         آماده سازی، جمع بندی و تهیه گزارش و ارائه نظر
·         تعیین وقت مصاحبه در صورت نیاز و اعلام مدیریت جهت ارائه توضیحات در مورد طرح
·         تعیین وقت جلسه عقد قرارداد با صاحبان طرح های پذیرفته شده
·         انجام امور اداری لازم جهت ثبت نام متقاضی به عنوان واحد فناور
·         دریافت اطلاعات و مدارک و مستندات مربوط به واحدها در هر مرحله از کارو ثبت دقیق و کامل آنها در رایانه
·         حفظ و نگهداری و به روز رسانی اطلاعات
·         ارائه گزارش های دقیق از فعالیت های گروه در هر دوره زمانی
·         بایگانی دقیق مستندات وارد شده در رایانه و بایگانی مرکز
 
پس از پذیرش
·         بررسی عملکرد واحد فناور
·         دریافت گزارش دوره ای و مقایسه دقیق آن ها با برنامه از پیش تعیین شده و تهیه گزارش پیشرفت
·         دریافت، بررسی درخواست ها و پاراف درخواست های واحدهای فناور
·         اعلام نظر مدیریت به واحد فناور مبنی بر ادام حضور یا خاتمه کار
·         انجام مکاتبات و امور اداری لازم جهت در اختیار گذاشتن منابع لازم جهت تولید محصول نمونه
·         دریافت نظر مدیریت و شوره و ارائه نسخه کامل طر های موافقت شده به کارگروه مالی-اقصادی جهت ورود به بازار
·         بررسی وضعیت واحد و تکمیل مدارک و مستندات و انجام مکاتبات لازم جهت اعلام پایان کار واحد طبق قرارداد
·         دریافت گزارش عملکرد واحد در این مرحله و ارائه خلاص ای از آن به مدیریت
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 5396
تعداد بازديد کنندگان سايت: 53567248 تعداد بازديد زيرپورتال: 158334 اين زيرپورتال امروز: 108 سایت در امروز: 48900 اين صفحه امروز: 5